středa 26. října 2011

Nemocnice - zážitek, který hned tak někdo z ciziny nemá

Nejsme tu ani měsíc a už jsme zažili, co někdo nezažije za celé EVS - byla jsem v nemocnici. 
Byly to jen 3dny, ale stejně nuda!

Nebylo mi úplně dobře už nějakou dobu...nakonec jsem se rozhodla jít k doktorovi (i když se mi fakt nechtělo - kdo by chtěl jít k doktorovi, natož v cizině). Všichni říkali, že to bude asi jen z nachlazení - chyba - zánět močových cest + bakterie v žaludku (nebo něco takového). Nona z naší hostitelské org. šla s námi, což se nám hodilo, protože anglicky mluvícího člověka by tu člověk pohledal. Moje doktorka anglicky uměla, ale aby se k ní člověk dostal musel absolvovat asi 3hodiny čekání, řešení,... (prostě jako v Čechách). Skončila jsem tedy v nemocnici na 3dny. Byla to nemocnice pro děti a adolescenty, což bylo docela legrační, protože věkový průměr tam byl asi tak 7let + já :D


Příjemně nás překvapilo:
-     nemocnice byla zrekonstruovaná, tudíž tam byly celkem hezké pokoje
-     sestřičky byly hrozně příjemné (i když anglicky uměla jen jedna - skoro nejstarší, jinak arménsky a rusky)
-     měla jsem samostatný pokoj (teda vlastně ne úplně - viz. níže)
-      v pokoji se mnou mohl zůstat jeden člověk navíc (zdraví) - možná to bylo tím, že tam byly hlavně malé děti a tak tam s nimi mohli být maminky - a to zdarma. 
-   jedna sestra znala Karla Gotta :D

Spíše než překvapilo, nás šokovalo:
-   člověk tam nedostával jídlo - možná jen v téhle nemocnici, protože tam je ten druhý, který se o nemocného může starat, ale stejně nám to přišlo zvláštní



Už je to za námi, od pondělí jsem v pořádku a zdravá doma. Pořád čekáme na vyjádření pojišťovny jestli provedou platbu přímo nemocnici nebo jestli to  budu muset zaplatit a pak peníze dostanu zpět z pojištění - to bude ještě legrace.

Žádné komentáře:

Okomentovat